tisdag 28 december 2010

F** vad kass jag är på att uppdatera,sorry. Ska försöka skärpa mig.
Kom på att jag inte ens har önskat god jul:S.
Får väl berätta lite om vår lilla jul då, va hemma hos Anna och lenny och firade det året,ganska lugn jul faktiskt, Visst va det trevligt med det va en person som verkligen va saknad, känndes konstigt en jul utan dig, Men på torsdag kommer du till oss och åker inte hem fören på måndag=) ser verkligen fram i mot att träffa dig=)
Just nu ligger jocke och Alice i badet och ritar med badkritor haha=) undra hur mitt stackare badrum ser ut när jag kommer in :P.
Ikväll ska familjen Pivré/Jacobsson bara mysa =).
Jag lovar inte att jag skriver i morgon men ni kan ju hoppas i alla fal=).
P&K

p.s här kommer en bild på min lilla man i tomteluva=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar